kiwi

Tjött. Har ju varit uppe varje dag runt 7 den senaste veckan för att försöka hitta rutiner - men ändå slockande jag och sov som en gris när jag kom hem, typ. Nu äter jag kiwi och funderar på att göra något vettigt. Mamma kommer i alla fall hem runt 7 och då ska vi göra burgareeee mm med friscobröd och ananas. Sen övningsköra resten av dagen som då kvartstår. Har övervägt hela dagen att träna..gym eller löpning, men nej. Längtar till danslektionerna drar igång, ska bli så roligt! Det känns okej att börja skolan, känns faktiskt som om man aldrig haft nå sommarlov när man kom dit. Kul att träffa alla människor, speciellt mina tjejer :) <3

Ska nog fortsätta mysa i sängen nu, passa på liksom.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0