Kämpe

Hi brothers. Ny vecka, nya möjligheter, right? Helgen var rolig och mysig på alla sätt. Lördagen spenderades först med att träffa Isa och äta pizza i kyrkbacken, sen mysa med Robin resten av kvällen, vi tittade på hitta nemo (läskig blåval). Igår så for jag och mamma till västerås för att fixa ny phonie till mig, som de flesta redan vet så har min varit inne på lagning hela sommarlovvet (vilket suger) och den gick tydligen inte att rädda så jag fick välja en ny för samma pris, yes. Blev en samsung touch, minneskort och hörlurar. Sen till körskolan och plugga terori i 4 timmar, avslutade kvällen hos pappa med bingolotto <3



Nu har jag nyss varit på körskolan och haft lektion, det gick great. Resten av dagen ska jag avar hundvakt till zmilla och max, och plugga teori, såklart. Känner att hela mitt sommarlov har gått åt att fokusera på körkortet, lite tråkigt men praktiskt, skulle aldrig orka ta det när skolan börjar. Om det blir fint väder i helgen ska jag och mamma åka och campa vid havet, sista pusten, sista friheten.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0