hej hej på dig min bror

HEJ. Jag har häcken full, seriöst. Jag är redan mentalt utmattad och skolan har inte ens börjat. Jag fpr väll se det positivt att min hjärna redan är uppvärmd för plugg, för ack så jag pluggar. ca 7 timmar varje dag, jävla äckel teori. Ungefär såhär ser mina dagar ut: vakna 6, plugga, ut med zmilla, plugga, körlektion, plugga, prov på körskolan, köra med mamma och plugga. Men heeey, låt mig klaga lite, min blogg mina rules tihi. Nu har jag pluggat så nu ska jag iväg till körskolan och ha lektion.. har 2 körlektioner idag, varav en är dubbel. Ni anar inte hur trött hjärnan blir. Ikväll ska jag iaf ut och gå med min livscoach malin, ska bli skönt att prata av sig. Idag kommer även min fina rob hem, bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0