happppyyy

Idag har jag gått runt med ett leende på läpparna och en sol i magen, så lycklig tjej! Skolan ville aldrig ta slut dock, jag ville bara hem och köra och fira! Det var superduper roligt men läskigt att köra själv, utan mami som en hjälpande hand. Sen begav vi oss till gillet och åt plankstek nom nom nom, och baccardi melon mmm godis. Nu är jag för mätt. Ska duscha sen skriva första loggboken, ja ni hörde rätt, ingen mjukstart i skolan här inte. Något som suger mer än mest är att jag på torsdagar har 2 lektioner, okej chill tänker ni men jag har 5 och en halvtimme mellan dessa två äckliga lektioner, fyyyyyyy. Nåväl, blir väl att simma med hanna då elelr plugga, eller nått.

Jag tror jag gick ner 5 kg idag, i alla fall kändes det som en sån tyngd som släpptes från min mage och bröst :')

På torsdag ska ajg agera chafför! Ska köra mamma till jobbet, sen ta lilla bilen till skolan, sen hämta bror i kungsör och sen hem, jajemensan!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0