en bal på slottet

Yo mates. Dagarna flyger på. Efter skolan är jag alltid helt slut! Somnar direkt när jag kommer hem typ en timme sen somnar jag vid 10 igen, hur ska det gå när dansen och alla prov börjar haha... Hur som helst så flyter livet på och det är underbart att ha körkort. Fick ett brev idag som berättade att jag kunde hämta ut det på posten - men de har bara öppet från 8 till 6 på vardagar.. Och jag kommer hem halv 7 och halv 10 varje dag så vet int enär jag ska hinna hämta ut det, med det löser sig :) Annars då? Igår var jag i alla fall effektiv efter en timmes powernap. Gick ut med busig hund 4 km, var hos optikern(ska fixa linser) och så storstäda jag rummet i typ 2 timmar. Var väldigt behövligt efter att ha levt i sin egen skit i några veckor, hehe.

Imorgon ska jag träffa min Malin, längtar alltid. Vi ska ta tåget till Västerås, luncha och sen fotas på The Studio. Kommer säkerligen bli roligt med min pärla. Resten av helgen kommer nog gå åt till att läsa manus och skriva rollanalys, hard life of a student.

Nu umgås jag med världens bästa människa. Han ligger i min säng och är vacker. ALLA verkar vara ute och festa ikväll, kul för folk som fått lön, kul. Själv sitter man här med en mcdonalds latte vid min sida (aldrig fel) och 2 kr på kontot och drömmer mig bort. Vad är väl en bal på slottet?


matilda, jag och amandisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0