att köra

Tjänna! Tog som sagt bilen till skolan idag, läskigt men spännande. Hade danslektion, sen köra hem madde sen åkte jag och lindis till köping. Vi bestämmde oss spontant för att äta lunch på latte...mmmm blir aldrig besviken - toas nr 7 säger jag bara. Jag är helt slut nu, tar mycket mentalt av att sitta och köra, men spänner sig lite hela tiden och det gäller att inte åka fel haha.. JUSTE! Jag ch linda tankade idag haha, tur att ingen såg oss.. Men det gick ju bra och vi kom hem :) Nu ska jag nog ta en powernap annars kommer jag nog aldrig ta tummen ur röven och göra något.. MÅSTE till optikern idag och fixa linser, måste ut och busa med zmilla och måste egentligen städa mitt äckliga rum.. Men vi får se hur det blir med det.

Buss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0