vardagslyx

Hey mates. Ännu en vecka har tagit plats. Moder natur har humörssvängningar och det verkar hon inte vara ensam om. Herregud, människor är som djur ibland. Naturens lagar verkar gälla. Nåväl, en trött elin är vad jag är för tillfället. Saknar motivation och inspiration och jag som annars är så full med energi och skratt är ganska utpumpad. Varför vet jag inte för jag chillar hårdast. Låt oss skylla på vädret. Hmm valborg på fredag. Min älskling ska till Linköping till Jonas och för mig lutar det åt grillning, dricka och trevligt sällskap. För övrigt så ska jag snart ut och powerwalka med Isa, ska bara dricka upp mitt kaffe så är jag startklar.

Juste! Jag unnade mig lite vardsalyx idag. Grillade kycklingspett med ris och jordnötsås från Moom Thai. Aaah kan inte bli fel.

6 veckor till sommarlov. Vi klarar det.

Straight from my heart to you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0