tisdag

Heeeeey! Nu sitter jag här i min rosa morgonrock och afrohår som står åt alla håll och kanter, med en kopp tee i handen, så klart. Har twilight filmen på i bakrunden och hör vampyrer som fräser och spottar, jag känner mig som hemma, fast jag är ju hemma... vad konstigt det blev.

Igår va det en mycket mysig kväll hos mickis. Vi åt gurka och morötter i dipp samt halloumi. smaskens. Vi kollade på boston tea party, pratade tattoos samt tittade på helt sinnes fula och misslyckade tatueringar på internet. Haha vad gick fel kan man undra. Skratta så tårarna spruta till folk som hade tatuera in porträtt på sin unge/fru som ser ut som monster, haha fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0