söndagisch

Hej bloggeeen. Okej nu kör vi en sammanfattning av min myshelg. I fredags efter skolan och dansen åkte jag till papi. Vi köpte pizza och tittade på talang. Senare kom min sweetheart och sov över. Lördag. Var ute och övningskörde med mamma sen tog vi oss till Kungsör "city" där det var marknad och tivoli. Lilla Tova var också med, frukstansvärt mysigt hade vi. Och vi avsultade med att äta kinamat mmm. Sen sov jag några timmar sen hem till mami. Blec tv och pussar resten av lördagen. Idag så grät jag lite när min väckarklocka ringde, daxs att åka till skolan. På en söndag... Tur att min prins var snäll och körde mig. Men det kändes helt okej ändå för vi dansa och min grupp gör det roligare. Nu har jag ganska nyss kommit hem och ligger utslagen i sängen, mår skit. Vad hände? Vill inte bli sjuk..

Nu ska jag sova lite sen bär det av till papi där det bjuds på tacos<3<3<3<3<3<3 och binglotto, som vanligt.

Take care

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0