rain

Torsdag, redan...

Idag har jag lunchat med Jonna på latte och fyndat lite på 2-hand. Har även hunnit vara till sjukgymnasten och fått lite massage, inte helt fel. Det här har varit ett av de bästa loven på länge måste jag säga, så skönt att bara vara hemma i lilla Köping och träffa massa kompisar som man aldrig har tid att träffa annars, och lägga sig när man vill och sova tills man vaknar. Livet leker. Ikväll kommer min underbara kille hem, varje cell i min kropp längtar efter honom. Hamburage ikväll? Troligtvis.

Tankarna går i mitt huvud att jag ska ut och springa i regnet, skulle vara så skönt och fräscht, men jag känner mig ganska lat och vill bara ligga i sängen och kolla på tv och äta godis. Vi får se om mitt samvete vinner.

Världens bästa ES08DN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0