Påsk

Hej. Det här med blogg är nog inte riktigt min grej ändå, men jag fortsätter kämpa, bara för er 2 trogna läsare. LOV. Det säger allt. Igår så åkte jag, pappa, hilevi, syster och hennes man på trav i Eskilstuna. Jag vann givetvis ingenting eftersom jag bara spelar på de fina hästarna, jag är så ytlig. Sen bar det hem till Köping där det blev påskmiddag. På kvällen så stack mamma och anna till bishops, och jag och robin kolla på pirater. Idag vaknade jag av solljus, hurra! Har nyligen varit ute och sprungit 6 km och gått 3 så det blir ju nästan en mil, även min korv zmilla rörde på benen. Nu ska jag kila ner till hemköp och köpa fetaost och kyckling till min sallad. Det blir en lugn och skön kväll hemma, jag är hundvakt och mamma är på kryssning så jag ska vila rumpan av mig.

Lite bilder från killer queen och gårdagen. puss i påsk.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0