nostalgi

Hej blogggeeen. Har varit en okej dag. Missade dock tåget men sånt händer, ingen big deal liksom. Nu är jag hemma och lyssnar på vackra thåström. Wow nostalgi på hög nivå. Tar mig tillbaka till mina yngre dagar när jag var en liten flicka med ett krossat hjärta och en förvirrad hjärna. På den tiden visste jag varken ut eller in. Älskar texter som man får tolka exakt hur man vill, och ingen kan säga vad som är rätt och fel. Om ni vill ge denna man en chans så ska jag föreslå er att lyssna på: Ståaldrigstill, Flickan med guld, Hjärter dam, fanfanfan, alla vill till himlen, hon o han & ingen neråt sång. Do it!

Nu kommer nog pappa snart, stackarn fick jobba över.
FÖRESTÄLLNING IMORGON! nervi. Med lasershow och grejer.

buss och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0