Lov

Godermorgon kamrater. Oj vad jag har sovit. Jag ska dock inte sova bort hela lovet men var tvungen att passa på när min fina var här, han åker till Norge idag. Vi vann dessvärre inget på bingolotto igår men tacosen var god. Vi åkte senare hemåt mot köping och förbi Linda där vi lånade en film, A hard days night med Beatles. Kan ju inte annat än älska älska älska. Dessa 4 underbara pojkar som har gjort så mycket underbar musik, you have to see it!

Nåväl, nu har jag nyss ätit frukost och ska snart ge mig ut i springspåret. Det var så skönt att springa sist så jag ger det en chans till. Juste! Idag fick jag den glada nyheten av mallan att vi slipper oroa oss för tåg och tunnelbanor och grejer när vi ska på gaga, bara raka vägen buss fram och tillbaka, som gjort! Toppen! Gjorde min dag lite. Ikväll ska jag umgås med min fina vän Mikaela. Vi ska kolla på kattporr och mysa. Hennes stiliga hankatt Artie ska få hem en flicka nämligen. Jag är dock livrädd för katter så vi får se hur det går, allergisk är jag också.

Lovet har börjat, jag ska slappa sönder men lite effektiv måste jag vara. Jag ska...
Göra min solodans
Göra klart min redovisning om växthuseffekten
Basta, hårinpackning, hårmask, ta bort förhårdnader.. you name it
Träna, springa, gå, pass, yoga, dansa
Träffa Linda och göra klart vårt idrottspass
Träffa homies
Sova sönder och äta gott


Det här blir nog ett bra lov



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0