leave us kids alone!

We don't need no education
We dont need no thought control



Min älskade och fina syster yster kom till köping idag för lite springträning, jävlar vad bra dte gick. Vi sprang 5 km som på räls, med bra fart dessutom, befriande. Mina eksem har blivit lite bättre men jag ser fortfarande ut som en pizza. Har pussats med robin ett tag men han drog ganska nyss till en homie. Undrar vad jag ska göra.. Orkar jag fixa mig och försöka (antagligen förjävels) fixa fejjan och ta tummen ur arslet och vara social? Kanske, kanske inte. Troligtvis inte.



"Wrong, do it again!"
"If you don't eat your meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat your meat?"
"You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0