Friends

Det var länge sedan jag skratta så mycket som jag gjorde igår. Började med att spåra på stan med Mickis, vi drog även en latte och kom fram till två blivande facebook klubbar: "Vi som gillar att byta bord" och "vi som kallar allt mastigt". Herregud, ni hör ju själva. Efter det så blev det träning i två timmar, först en medelgympapass sen en kvart efter det skivstångsträning i grupp, mycket roligt och skönt, men ack så jobbigt. Sedan så skynda jag hem, och resten av kvällen bjöd på bastumys hemma hos mig med Linda, Jonna och Isa. Var väldigt skönt att basta och jag körde både en ansiktsmask och hårmask, nu är jag som ny. Efter det så drog vi till donken (suprise). Där hängde vi och alla övertuffa barn och åt bigmac. Vägen hem var värst, men bäst, haha man kan inte annat än att älska mina fina vänner.

puss på rej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0